dinsdag 1 mei 2012

Stola

Deze maand is een goede vriendin jarig en voor haar heb ik een aantal dingen gemaakt.
Want iets wat je zelf met liefde hebt gemaakt vind ik heel persoonlijk en waardevol.
Deze stola vond ik echt bij haar passen.
Het patroon is van Lion Brand.
Het is gehaakt met een lekkere dikke haaknaald nr.8.
Je had gelijk Angelique, dat ging veel beter dan met een dunne!
Ik heb er geen last van gehad dus dat is hoopvol!
De bloemen heb ik wel met een dunne naald gedaan.
Alles is van gewone acryl  gehaakt.
De bloemen zijn op de stola vastgestrikt zodat ze er ook af kunnen als dat beter uit komt.
groetjes van Pauline

4 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat het nu goed ging met haken, zonder pijn!
    Het is een heel mooie stola geworden! Wat een super goed idee dat de bloemen afneembaar zijn. Ik ken jouw vriendin niet, maar weet bijna zeker dat ze het prachtig vindt, een cadeau met zoveel liefde en passie gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Achter zelfgemaakte cadeau zit altijd een mooie gedachte, zoveel werk en liefde je erin steekt. De stola is mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt. Een leuk kade om te geven maar zeker om te krijgen.

    Groetjes margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige stola! Echt heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen