donderdag 24 mei 2012

Strongbad



 

Mm, hoor ik nu bij die 6% die poppen maakt?
Of is dit speelgoed?
Nou ja, in ieder geval heeft de Homestar van gisteren een maatje gekregen:
Strongbad.
Zegt jullie natuurlijk net zo min iets.
Maar de andere planeet, mijn eigen aliens, konden me vertellen dat Strongbad zoiets is als een superheld.
Maar dan eentje waarbij alles mislukt.
Kijk gerust eens op hun website als je meer wil weten...hahaha.
Ook dit patroon komt van Ravelry en is van dezelfde ontwerpster.

Al heb ik niet de illusie dat iemand anders dit ook gaat maken ;)

3 opmerkingen:

  1. Hahahahhaa deze is nog leuker dan homestar!!!! Een leuk koppel ;) Euhmmm nee...ik denk niet dat ik me daar aan waag....gelukkig heb jij aliens in huis die het wel kunnen waarderen *grijns*....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles voor die kids hè, als ze maar gelukkig zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach ze zijn eigenlijk op een vreemde manier wel leuk, maar zolang ik er niemand blij mee kan maken zal ik inderdaad niet snel haken.
    Maar toch vind ik ze grappig.

    BeantwoordenVerwijderen