zaterdag 19 mei 2012

Tas

Jawel, ik heb weer een tas gehaakt!
En heel erg low-budget ook nog.
Een tijdje geleden kreeg ik flink wat wolresten en daar zat ook deze wol bij.
Het is dikke sportwol die vroeger bij Hema te koop was.
Fijn met een dikke haaknaald gehaakt.
Door eerder te stoppen met het patroon haalde ik het net met de wol.
De hengsels zijn met een andere rest gedaan in bijna dezelfde kleur, en ook daarmee kwam ik maar net uit.
Het is een sport!
Lintje erdoor, tas gevoerd, (jawel ik draai nu nergens mijn hand meer voor om ;) )
en siergespen bevestigd.
 Het patroon kan je hier vinden.
groetjes Pauline


7 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Netjes gedaan hoor!
    Geen last gehad van je polsen/schouder?

    (Ik zie je al door de lucht zoeven op je bezemsteel met dit mooie handtasje, hihihihi! Jeetje, het lijkt wel of dat visualiseren steeds makkelijker gaat)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi geworden, vooral de siergespen vind ik leuk zo erop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent echt een kanjer hè en inderdaad draai je nergens je hand meer voor om. Hij is gewoon super de super.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Knap hoe je dat met voering hebt gedaan...lijkt me erg moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen