vrijdag 29 juni 2012

Baby ballerina's en een goede fee...

Deze keer geen versierselen voor mijn eigen voeten!
Nee, deze kleine schoentjes heb ik gemaakt voor in de cadeaudoos.
Er zal vast wel weer eens een klein meisje geboren worden en dan heb ik weer wat klaar liggen.
Het valt me namelijk op dat er de laatste tijd voornamelijk meisjes geboren worden!
Dit is een heel handig patroontje dat je echt in 1 avondje al af hebt.
De hiel wordt heel mooi meegehaakt.

Ook maken? klik dan HIER.

Zoals jullie wel merken ben ik vreselijk in de "haakmood", het is ook zo fijn dat alles weer lekker gaat!
En ik kijk goed uit, kleine projecten gaan snel maar de grote....daar doe ik nu echt lang over.
Er hangen dus meerdere werkjes aan mijn naald.

Ja, en dan die fee....
Deze haakheks heeft een lieve mailvriendin.
Gisteren kwam de postbode wat brengen,ze ging gebukt onder 2 grote pakketten!
Wat een verrassing was dat.
Kijk maar eens wat er allemaal in zat!
Jullie begrijpen wel dat ik hier heeeeeeeeeeeeeeel erg blij mee ben!
Lieve goede toverfee, heel erg bedankt!!

                                               
                                                     groetjes Pauline

5 opmerkingen:

  1. zooo lief
    ik nodig je uit op mijn blog voor een verrassing
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geef mij ook maar zo'n lieve mailvriendin, ik jaag d bolletjes er in een sneltreinvaart door op het moment, ben alweer begonnen met borduren, dat gaat gelukkig nu wel een stuk beter als een paar maanden geleden om het tempo bolletjes kopen wat te vertragen borduurgaren heb ik voorlopig nog genoeg.
    Groetjes, Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owwww wat een feesie 2 van die heerlijk gevulde dozen! Wat een lieve vriendin :-)
    Daar kun je weer veel moois mee maken!!!!!

    De babyslofjes ... zooooooo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh, WAUW! daar kun je heel wat babyschoentjes van maken! En natuurlijk voet-sieraden ;-)
    Heerlijk dat je zo verwend bent!

    BeantwoordenVerwijderen