woensdag 27 juni 2012

Bikini

Vandaag even geen versierde voeten.
Voor als de warme dagen komen....en die komen toch zeker nog???....heb ik alvast een bikini-topje klaar!
Ik vond de kleurencombinatie zo mooi.
En ik had ook nog voldoende katoen ervoor liggen.
In 2 dagen was het al af.
Het patroon is dan wel Russisch maar het haakschema is duidelijk genoeg.Je kan het HIER vinden.
Alleen de bloemen waren lastig, die heb ik dus naar eigen inzicht gedaan.
En het past nog ook!
Nee, ik ga hier geen foto plaatsen dat ik het draag, dat gaat me iets te ver....blote voeten zijn me bloot genoeg!
                                                            groetjes Pauline

4 opmerkingen:

  1. Nou, wat flauw zeg, dat je het niet even showt :p
    (zou ik dus ook echt niet doen hè)
    Heel erg leuk gemaakt! Inderdaad een leuke kleurencombi. Nu de zon nog; ik vrees dat je die ook zelf moet haken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mee eens....dat had je best even kunnen showen hahahaha. En ach als de zon niet komt maak je er een lingerie setje van?! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurencombinatie!
    En dan nu als haakheks uitgedost een mooiweerdans doen dan moet het goedkomen met dat mooie weer .... Let the sun shine :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, dus geen bikini-show ;-) Hij ziet er anders wel erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen