maandag 25 juni 2012

Blote voeten sandalen

Dit weekend heerlijk aan het haken geweest.
Oke, het zijn natuurlijk "liflafjes" ;)
Maar zo leuk om te doen!
Op Ravelry kan je een aantal gratis patronen vinden voor deze "barefoot sandals".( klik )
En geef toe, het staat erg leuk als je blootsvoets in huis en tuin rondloopt.
Ik vind het ook zeer vrouwelijk.
Deze waren het meeste werk, het was even puzzelen hoe dat nu moest met die slinger van bloemen.
Maar daarna zijn ze af voor je het weet.
Ook ideaal voor je restjes!
 Wordt vervolgd....
groetjes Pauline

9 opmerkingen:

  1. Leuk! Als je er nu mee in de zon gaat zitten, krijg je allemaal mooie witte bloemetjes op je gebruinde huid :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Mooie gelakte nageltjes ook ;) Maarreuhh ook wel iets om steunkousen mee op te leuken hahahahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk "Flower-power" stijl, hier hou ik van !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar wat een leuke liflafjes LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HAPPY FEET! Schitterend meid!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er leuk uit. Nu nog de zon zodat je er lekker mee kan buiten zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi! Ik kom er ook niet uit, hoe t moet met die slinger tussen de bloemen. Eerste bloem prima... Maar na 3 blaadjes van de tweede bloem moet je weer OM de slinger van 100 (104) losse haken... Maar ik zie niet hoe het moet... Kun je me ajb helpen? Ik heb de tutorial al bekeken maar ze schiet vd eerste bloem naar de vierde bloem... Helpt mij niets helaas.

    BeantwoordenVerwijderen