maandag 11 juni 2012

Deken!

 
Jaha!
Ik heb lekker toch een deken gehaakt!
Een echte granny-deken nog wel.
Wie zei dat ik dat niet vol kon houden?
Hahaha.
Ik had dus al een tijdje 15 granny's liggen.
Maar nee, een echte grote deken haken is niets voor mij.Dat duurt me te lang.Ik ben meer van het snelle werk..
Maar mijn popje lag wel nog al die tijd in een kaal wagentje.
Dus heb ik daar een dekentje voor gemaakt!Past er goed bij.En ik heb weer wat af!
De volgorde van het aan elkaar haken van de vierkantjes valt ook nog niet mee zeg, en al helemaal niet als de poes dan je schema weer door de war gooit!
Het klopt dus niet helemaal meer...


groetjes Pauline

11 opmerkingen:

  1. Ja halloooooooooooooo zo kan ik ook een deken haken....15 granny's....tssssssss....voor een poppendeken had je op zijn minst 60 mini granny's moeten haken hoor! Er gaan 4 kleintjes in zo'n grote....dussssss....
    Maarre heb je ze eerst wel geblockt schat? Dan gaat het aan elkaar zetten een stuk makkelijk...en dat moet ik je vertellen of had je er geen zin in :P hihiihihi

    Jaaaaaaaaa hij is leuk geworden hoor, maar toch he :D jajajaja ik ben al stil :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lelijke haakheks!
      En nee, ik heb geen idee van dat geblock, nergens voor nodig, ik heb ze aan de achterkant met halve vasten aan elkaar gehaakt.
      En die granny's hadden niet allemaal dezelfde maat, maar kom op zeg, voor een pop is dat goed genoeg ;)

      Verwijderen
    2. Nu heb je een heeeeeeeeel speciale pop...laat het haar maar niet horen ;)))

      Verwijderen
  2. Heel leuk geworden hoor, voor een pop !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, zo kun je toch zeggen dat je een deken hebt gehaakt ;-)
    Het is leuk geworden, mooie kleurcombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem erg leuk. Popje zal er vast blij mee zijn :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach het gaat erom dat Pop het niet meer koud heeft, en dat is gelukt met deze deken.

    Krijgt Pop ook nog een eigen lakentje en kussensloopje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahahahaa jaaaaaaaaaa ik vind ook dat dat erbij hoort!

      Verwijderen
  6. Hij is mooi geworden, mooie kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk dekentje. ik ben dit weekend ook aan een granny deken begonnen. Ben benieuwd hoe lang ik erover ga doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb wat voor jullie (wel eerlijk delen hè ;p), kijk maar even op mijn blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen