vrijdag 1 juni 2012

Floortje



Heel leuk om te doen en eigenlijk ook heel snel klaar: Floortje. Ik heb haar gemaakt voor mijn schoonmoeder. Zij wilde graag een lammetje bij haar "paasstal". Ze heeft vorig jaar de witte kip van me gehad en afgelopen Pasen heb ik nog wat kuikentjes gebreid. Elk jaar wordt hij meer uitgebreid ;) Ik weet ik ben er vroeg mee, maar Floortje zag er zooooo leuk uit dat ik er gewoon mee bezig moest.

HIER kan je de kip vinden en HIER de kuikentjes die nu op de rug van de kip zitten. Volgend jaar maar eens een foto maken van het geheel ;)

Floortje komt uit het boek Gehaakte beesten van Christel Krukkert.

groetjes Esther

10 opmerkingen:

  1. Ik dacht al dat ik haar herkende, boekje ligt hier ook te blinken :-) Lief beestje hé. Lijkt me toffe paasstal van je schoonmoeder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief! Hier ligt ergens in een tas een hoofd van floortje. Met dat garen heb ik nog steeds niet de moed en zin om verder te gaan. Knap dat jij dat wel doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ze mooi geworden! Daar is je schoonmoeder vast erg blij mee.
    Ennuh, beter te vroeg dan te laat of helemaal niet; stel je voor dat je opeens je haaknaalden kwijtraakt, dan heb je Floortje toch maar mooi af :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhhh wat een poepie!!!!!
    Daar is schoonmams vast en zeker blij mee!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een scheetje. Dan heeft ze een mooi geheel. Zal ze wel blij mee zijn.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Floortjes zijn leuk, ze staat ook nog op mijn maak-lijstje.
    Leuk dat zo elke keer wat voor je schoonmams maakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is leuk zeg... jij hebt ook dat snertgaren gebruikt? ik ook, gelukkig zie je het niet als je eens missteekt :P

    BeantwoordenVerwijderen