donderdag 28 juni 2012

Hippie- feet!

Jaha, ik ben nog niet uitgehaakt!
Vandaag deel 3 van de voetenparade.
Deze hebben een beetje de hippie-look.
De door mijn haakhekszuster oneerbiedig "voetslingers" genoemde barefoot sandals zijn echt verslavend leuk om te haken!
En je kan het zo moeilijk en ingewikkeld maken als je zelf wil.
Je hebt maar een restje nodig en het effect is groot!
Het patroontje voor deze sandals vindt je HIER.

Natuurlijk vindt het pubervolk bij mij thuis het helemaal niets!
"kansloos"noemen ze het.
Maar lachen is het wel!
Ik zei laatst: mm, ik heb een beetje koude voeten, denk dat ik mijn nieuwe gehaakte sandaaltjes eens aan doe....hahaha!
Dan slaan ze zichzelf moedeloos op het voorhoofd................
                                                               groetjes van de voetjes van Pauline

5 opmerkingen:

  1. Niks kansloos maar HAPPY HIPPIE FEET :-)
    Onwijs leuk!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihihih ze zijn leuk!!!! ik laat ze hier maar niet zien...ik weet zeker dat ze dan ook moedeloos hun hoofd schudden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, nou ja, jij hebt tenminste warme voeten, haha!
    Leuk toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk toch. En zo kun je afwissen als je in de zon gaat zitten, krijg je nooit geen witte strepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha! laat die jeugd zich maar voor het hoofd slaan, wij hebben er alvast ons plezier aan.Ik kijk al uit naar je volgende paar.

    BeantwoordenVerwijderen