zondag 3 juni 2012

Jip

Jip de aap. Eigenlijk hoort hij een banaan vast te houden volgens het patroon, maar die heb ik inmiddels al 3x uitgehaald....grrrrrr....hij wordt gewoon veel te groot....had al dunner katoen gehaald en ook dan is hij gewoon veel te groot....nu had ik al schoon genoeg van Jip, want ik kreeg zijn handen en voeten niet zoals het in het patroon omschreven wordt....dus uiteindelijk maar op mijn eigen manier gedaan. Is het eindelijk klaar....schieten hubbie en dochter in de lach......hij heeft er maar 4!!!!!!!!!!! En apen hebben 5 vingers en tenen schat!!!! Aaaaarrggghhhhhhh. Ik het patroon weer nakijken en tot mijn opluchting worden er 4 omschreven, dus ik ben niet geheel gek....En neeeeeeeeeee ik haal het niet NOG eens uit. Dan maar een aap met 4 tenen....jammer dannnnnnn.

De aap is bedoeld voor mijn schoonvader die het zo leuk vond om mij een kabouter te geven ;)

Fijne zondag, groetjes Esther

9 opmerkingen:

  1. Hij ziet er leuk uit!!!
    zonde dat de banaan niet wilde lukken.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat je al niet voor die man doet!!
    Maar wat een leuke aap is dit, lekker laten kletsen hoor met die tenen.
    Enne...komt er ook nog een Janneke?? Voor schoonma?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahaah Janneke moet dan zeker een rokje aan?? neeehh ze krijgt Floortje al en ik ga nu maar eens proberen mijn tafelkleed af te maken....alhoewel er ook nog een andere aap ligt te roepen dat hij gebreid wil worden :D

      Verwijderen
  3. Ik had de banaan ook heel anders gehaakt, omdat het mij niet lukte volgens het patroon; ik heb als excuus dat ik toen nog maar pas haakte, hihi.
    Had je niet iets ergers kunnen bedenken voor zo'n plaaggeest, een Hello Kitty bijvoorbeeld (ik ben er nu weer met een bezig, blergh)? :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gelukkig ben ik dan niet de enige hahahaha ;) hmmm hello kitty is een geweldig idee maar die heb ik al eens gemaakt ;)....omdat de banaan niet is gelukt ga ik er een lego-heftruckje bij doen...hij is namelijk pas omgekiepert met zo'n ding hihihihihi

      Verwijderen
    2. Jaaahahaha! Goed idee! (besef je wel dat jullie zo "kwaad" met "kwaad" blijven vergelden, dan ben jij waarschijnlijk wel weer de volgende) ;-)

      Verwijderen
    3. Jaaaa ik weet het, maar dat maakt het juist zo leuk ;) hihihihihi

      Verwijderen
  4. Ja, soms wilt het echt niet lukken hé. Maar de volhouder wint en het resultaat mag er toch best zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jip is leuk geworden hoor, of hij nu een teen meer of minder heeft..

    BeantwoordenVerwijderen