zaterdag 23 juni 2012

Metamorfose

Al een tijdje gebruik ik dit tupperware bakje voor stekjes, elke keer probeer ik de kalkaanslag er weer uit te krijgen maar zo langzamerhand lukt dat niet zo goed meer. Tijd voor een oplossing! Een camoeflage oplossing dan he ;) geen spectaculair schoonmaakmiddeltje ;)
Je pakt een haaknaald......doet wat inspiratie op bij Lucy, klik HIER, en na een avondje haken is dit het resulaat:


Het staat nog vrolijk ook in de gang, dus ik denk dat ik op deze manier een paar potjes naast elkaar ga maken ;) Jaaaaaaaaaaa ideeen genoeg, tijd is weer een ander verhaal.....

Fijn weekend, Esther

10 opmerkingen:

  1. Heel leuke metamorfose!
    Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is gaaf geworden!!!!!!
    I love Lucy hihihihi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg leuk geworden, beter dan die kalkaanslag inderdaad! Op naar de volgende ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke oplossing, kijkt meteen een stuk fleuriger.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij hartstikke leuk geworden en zeker een stuk mooier dan die kalkaanslag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker fleurig, goede oplossing! Misschien verkopen ze bij Tupperwear ook wel doosjes met tijd :p

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat weer creatief opgelost!
    Zal er heel fleurig uitzien zo!
    Ik zal nu ook oude bakjes van tupperware voor je gaan verzamelen, zonder deksel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou dat heb je zeker leuk opgelost!Ziet er heel gezellig uit!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen