vrijdag 22 juni 2012

Pif

Laatst deed ik mee aan een PIF. Dat betekend: pay it forward.
Mensen die mijn persoonlijke blog volgen hebben hier al over kunnen lezen.
De bedoeling is dat je voor 5 mensen iets maakt, hoeft niet groot te zijn en ook niet duur want het gaat vooral om de gedachte dat je iets leuks en liefs de wereld in stuurt.
Nou is dit een leuk initiatief, maar kom op zeg...5 mensen vinden is gewoon onhaalbaar.
Ik heb mijn pakje dus aan 1 persoon door kunnen sturen en dat vind ik persoonlijk ook wel genoeg.
Mijn envelop is naar Aafke gegaan van Vrolijke Haakster.
Het was erg leuk om een pakje vol verrassingen samen te stellen.
Wil je ook zoiets krijgen? En doorsturen...,meld je dan bij haar aan.
Haar blog is sowieso een bezoekje waard.

groetjes Pauline

Ps. Dochter is in haar poncho naar school : ik ben lief he mam?
Met andere woorden: zie ik er niet lief uit en ben je niet blij dat ik de poncho draag? hahaha.

1 opmerking:

  1. En het was heel erg leuk om het pakketje te krijgen, gewoon de verassing niet te weten wat je krijgt maakt het al heel erg leuk! En dan kreeg ik dit pakketje van hierboven, daar was echt heel erg blij mee!
    Gr. Aafke

    BeantwoordenVerwijderen