donderdag 21 juni 2012

Poncho

Helaas zijn wij al een tijdje onze volgersgadget kwijt...erg jammer dat wij jullie nu niet meer kunnen zien.
We wachten nog steeds op de oplossing want er zijn meer blogs met dit probleem.

Maar nu kan ik jullie eindelijk de poncho laten zien die ik voor mijn dochter heb gehaakt.
Wat was dat een werk zeg!
Er kwam gewoon geen eind aan de toeren.
Het patroon is mooi en heus niet moeilijk, maar jeetje wat duurde het lang voor deze af was.
Nu moet ik natuurlijk ook nog eens langzaamaan doen.
Dus dochter moest geduld hebben!
Er zijn 3 bollen Saskia in gegaan van de Wibra.
Het patroon komt van Ravelry.
Het model op de foto ben ik zelf, daar had de dame geen zin in...



groetjes Pauline

8 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een werk, maar wat is die poncho mooi geworden meis!

    Hoop dat dat van die volgers snel opgelost is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow!!! Mooi geworden. Past eigenlijk heeeeeeeeel goed bij een heks he :P....bezem erbij....puntmuts op....hahahahahahahaha plaatje compleet :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De poncho is heel erg mooi geworden, ach sommige projecten duren nu eenmaal wat langer, en wat Esther al zei: 'puntmuts en een bezem en het plaatje is compleet. Je dochter zou nog wel eens spijt kunnen krijgen dat ze de poncho niet wilde showen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is mooi geworden! Heb je goed gedaan!
    Wel een beetje jammer dat je dochter wél een poncho wil, maar niet even wil showen.... Ik zou nu de onderkant dichthaken ofzo, voor straf (hehehehe)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooowwwww! Wat is dat een leuke poncho!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. amaaaiiiiiiii zo mooi , voor je dochter zeker het wachten waard , proficiat

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit een schitterende poncho, super!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen