dinsdag 19 juni 2012

Uiltje

Na een hele drukke week eindelijk even een moment voor mezelf.  Gisteravond heb ik snel dit uiltje gemaakt voor een vertrekkende leerling, ze krijgt een kadootje met een kaart waarop een prachtig gedicht staat en ik wil aan die kaart dit uiltje nog even hangen. Even een persoonlijk tintje erbij.
Ik ben de enige op het werk die haakt....trouwens de enige die aan het freubelen is met allerlei dingen...dus dan moet er wel iets bij wat ook duidelijk bij mij past he ;)

Nu heb ik afgelopen week de rand van mijn tafelkleed afgehaakt, staat geweldig vrolijk in de tuin. Maar nu heb ik besloten om er toch nog iets extra's aan te maken......heb gekozen voor een sobere rand dus mag er wel iets druks bij.....zodra hij klaar is zal ik een foto maken....

Nu eerst maar eens mijn lieve vriendinnetje mailen.....voordat ze enge toverspreuken over me afroept hihihihihi

groetjes Esther

10 opmerkingen:

  1. Leuk zo een persoonlijk tintje bij een afscheid meis. Daar kan geen gekocht kadootje tegenop!

    Ben benieuwd naar je tafelkleed :-)
    Hoop dat je nog op tijd was voordat er enge spreuken om je oren vliegen hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij was ik aardig op tijd ;) ze is wel lieffff hoor (als ze slaapt *gniffel* ) hihihihih

      Verwijderen
  2. abracadabracasam....ik verander je in een boterham!
    Hahaha, wees niet bang, ik ben een lieve heks!
    Leuk uiltje!
    En je weet het he...als de druk je teveel wordt met al die plannen van je, dan zwaai je met je toverstokje en hupsakidee de andere heks helpt mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé Pauline, mag ik ook zo'n toverstokje van jou? Hahaha!

    Wat een lief uiltje Esther, dat komt regelrecht uit een groot hart!
    Ook ik ben benieuwd naar je tafelkleed, vooral wat je er nog bij bedacht hebt; een uitbundige bloem soms? Of allemaal bezemsteeltjes om er aan te hangen? hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toverstokjes kan je zelf maken als je er heel veel positieve energie instopt dan ben je al een heel eind.

    Esther, wat een leuk en lief uiltje en natuurlijk is het belangrijk dat je er dan wat eigens van maakt en veel leuker om dan aan deze leerling te geven.

    Wat je tafelkleed betreft, daar ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar,een rand met allemaal zonnetjes zou ook god kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hmmmm leuke tip....misschien is dat helemaal niet zo gek....vooral omdat geel wel opvalt tegen de hemelsblauwe rand die het kleed heeft.....ik ga het uitproberen!

      Verwijderen
  5. Een heel leuk uiltje Esther en het is altijd fijn iets te krijgen met een persoonlijk tintje , ben ook al nieuwsgierig naar je tafelkleed ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ingrid, leuk je weer te treffen :D

      Verwijderen