zondag 3 juni 2012

vervolg Jip

Omdat ik het niet kan uitstaan dat de banaan niet het goede formaat kreeg, ben ik op Ravelry gaan kijken naar een beter patroon. En jaaaaaaaaaaaaaa zie hier mijn banaan....nou ja Jip's banaan:
Het is een patroontje van esbelotta en die kan je HIER vinden. Ik heb de link van haar website gelinkt zodat je ook makkelijk de andere free patterns kan vinden.

Natuurlijk wil Jip op de foto met de banaan :
Ik moet de banaan alleen nog even vastzetten en dan is hij helemaal klaar voor de grote reis aanstaande dinsdag.

groetjes Esther

6 opmerkingen:

  1. Haha, toch veel beter mét hè ;-) Zoiets had ik toen ook gemaakt. Het is goed gelukt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, nu heeft hij toch een banaan! Jip zal het ook erg leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede oplossing :) Esbelotta heeft hele gave (duidelijke!) patronen, heb net weer een knuffeltje van haar gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, ziet er mooi uit zo samen. De aap kijkt ook zo leuk uit zijn ogen.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen