woensdag 11 juli 2012

Aap!

Ik heet geen Jacobus maar Appie!
Neeee, geen Jacobus!
Die laat ik aan de andere haakheks over.
Voor mij geen gepruts met rondbreinaaldjes.
Is nergens voor nodig want er zijn ook wel patronen zonder!

Zo af en toe gooien wij, Haakheksen, ons haaknaald even aan de kant en ruilen die om voor een breinaald.
Dan zijn wij zogezegd de Breiheksen.
Wij zijn namelijk van alle naalden, uhh, markten, thuis!

Ik geef toe, deze aap is natuurlijk wel een geval van NA-aperij....
Na alle apen die ik overal tegenkwam kon ik niet achterblijven.
En op Ravelry ( waar anders...haha) kwam ik zo'n leuke tegen!
Kijk maar eens HIER. en HIER.

De aap is op naalden 3,5 gebreid.
Wel jammer dat het bruine garen een beetje doorschijnt na het vullen.
Volgende aap ga ik helemaal met acryl breien van Zeeman of Wibra.
Het patroon is in het Engels maar niet ingewikkeld, met onze handige vertaaltabel ( zie rechterbalk) is het prima gelukt.
Het meeste werk is het afwerken en netjes in elkaar naaien.

Zo, die banaan smaakte goed!
Eens door de schutting gluren naar de buren....
Help!! Help!!! Ik word aangevallen door een tijger!!
Pffffffffff, dat liep goed af!


                                                       groetjes Pauline

6 opmerkingen:

  1. Nou als breiheksen maken jullie ook schitterende dingen hoor!!!!

    Ik vind hem leuk!!!!!
    Gluren naar de buren en een aanval van een tijger ..... schitterend hahahahahahaha

    Kijk je even op http://moos-moosies.blogspot.nl/2012/07/uitslag-give-away.html ..... misschien dat de volgende NEON wordt ..... hihihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt, ook die billen hihi zie ze meteen in het rood voor me. Leuke tekst heb je erbij gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk aapje! En wat een avonturen beleeft hij bij jullie. gelukkig komt hij er heelhuids vanaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whaha, heerlijk die dikke apen-billen!!!
    Hij is leuk!
    Nou, als breiheks doe je het ook prima, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de billen zijn geweldigggggg hahahaahhaahahahhaa

    BeantwoordenVerwijderen