maandag 16 juli 2012

Afscheidkadootjes


Eerst wil ik graag iedereen bedanken voor de altijd leuke reacties die jullie geven. Dat maakt dat je net even wat meer lol hebt aan een blog. Thanks ladies.

Komende week is  mijn laatste week op mijn huidige werk. Na de vakantie start ik ergens anders. Afgelopen vrijdag dacht ik te moeten werken maar werd tot mijn grote verbijstering ontvoerd door mijn collega's en heb een heerlijke dag gehad. Met veel kadootjes en lekker eten.

Ondanks mijn pijnlijke pols ben ik verder gegaan met mijn haakwerkjes, want dat moet voor donderdag af. Voor de koffiekamer heb ik bovenstaande kooitje gepimpt.  Door de flits ziet het er niet zo lief uit als int echt, maar vooruit...we hebben nu eenmaal geen zon.


Het vogeltje komt van Ravelry maar er klopt niet zoveel van het patroon, door mijn eigen fantasie heeft het toch een beetje de vorm gekregen van een vogel. De vleugels van het patroon waren bijvoorbeeld net opscheplepels hahahahaahah. Bloemetjes uit het hoofd gehaakt, samen met de blaadjes. (van oorsprong van attick24)

Nu ben ik bezig met 4 gelukshangers.....twee zijn er af. Ik maak klavertje4 hangers met een symbolisch figuur erop....passend bij elk persoon....later deze week meer daarover. Nu eerst maar door de stortbui richting het werk.....

groetjes Esther

7 opmerkingen:

  1. Wat schattig, dat kooitje!
    Ik ben wel benieuwd naar de gelukshangers hoor! Maar kijk uit met je pols hè, anders kun je de vakantie gebruiken om te herstellen :p

    Hier schijnt nog volop de zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief vogelkooitje. Ondanks dat het patroon niet klopte heb je er iets moois van gemaakt. Ik ben benieuwd naar de gelukshangers, een mooi cadeau lijkt me dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey leuk,ik zie hier het Action kooitje opdezelfde manier gepimpt als dat ik in mei ook heb gemaakt,LEUK!Ook een ide om het vogeltje er in t elaten hangen i.p.v op een houten stokje net als ik heb gedaan...

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohh!!! ik ga direct kijken bij je.....ik heb het idee opgedaan vanuit de Tilda boeken, ik denk wat zij met stofjes kunnen, kan ik gehaakt ;)

      Verwijderen
  4. Wat leuk dat kooitje. Dat is toch een geweldig persoonlijk kadootje!
    Ik heb er ook nog 1 staan (nog een Koninginnedag buit hihihi).

    Pas op met het polsje meis!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je iets leuk gemaakt van dat kooitje. Veel succes op je nieuwe job!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg! Ik had hetzelfde idee met de kooitjes...maar dan met stoffen vogeltjes! Superleuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen