woensdag 4 juli 2012

Domo-kun

Jawel, hier is weer eens een vreemd figuur!
Domo-kun ( klik op de naam voor meer info) is een Japans kinderfiguur, de mascotte van een televisiestation om precies te zijn.
Een in wezen schattig figuurtje, geboren uit een ei.
Domo kan niet praten ook al heeft hij nog zo'n grote mond!
Hij is lief en verlegen.
Domo ( klik voor het patroon ) heb ik gemaakt voor de verjaardag van de vriend van mijn dochter, de jongen wordt 21....:)

                                                           groetjes Pauline

6 opmerkingen:

  1. Is maar goed dat je erbij zet dat hij lief en verlegen is hihihi
    Ik vind hem stoerrrrrrrrr :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad: een vreemd figuur :p (zowel het gehaakte beest als de ontvanger van 21! Hihi)
    Nee hoor, ik ken genoeg mensen van die leeftijd die zulke wensen hebben (mijn nicht (wordt 22) is gek op Hello Kitty)
    Hij is weer grappig!

    Ik ben wel benieuwd met wat voor wezens je nog meer komt aanzetten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja haha, mijn dochter houdt ook van knuffels en vooral Hello Kitty, leuk in combinatie met zwart en gothic-achtige spullen..

      Er komt vast nog wel wat geks aan, dat heb je met dat stel van mij!

      Verwijderen
  3. Hij kijkt wel eng hoor, het is dat je er bij zegt dat hij lief en verlegen is zo ziet hij er niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een filmpje moeten kijken en het is eigenlijk een grote schijterd!
      hahaha!

      Verwijderen
  4. Ik kende dit natuurlijk weer eens niet.....maar gelukkig wordt mijn kennis weer groter hahahahah.....weet nu zelfs wie angry bird is.

    BeantwoordenVerwijderen