zaterdag 28 juli 2012

En toen waren het er 2!

Wat gezellig! Nu zijn we altijd samen!
Ja, want zeg nou zelf....een haakheks in haar uppie..dat kan toch niet??
Dus heb ik in mijn weekje vakantie een 2e heks gehaakt.
Thuis bleek ze wel 1 maatje kleiner te zijn, deze had ik gehaakt op naald 3, de andere blijkbaar op naald 3,5.
Maar ook in het echie is er een verschil tussen de heksen qua formaat en afmeting.
Dus dat klopt dan ook weer mooi!
Jij mag voorop, gaan we bloemen kijken!
Het is hier mooi groen.
De haakheksen vieren op dit moment voornamelijk vakantie!
Dus even wat minder postings.
Komt wel goed, ondertussen gaat het haken en breien wel door.
Er is alleen wat minder tijd voor.

                                                            groetjes Pauline

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo samen, pas maar op dat ze geen vieze drankjes maken. Ze zitten zo gemeen met zijn tweeën in de struikjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi, wat zijn dat twee leuke vriendinnetjes! Ik durf wedden dat ze samen een lekkere heksensoep kunnen bereiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig!!! Inderdaad vakantie.....een werkvakantie eigenlijk want de verbouwing is hier begonnen.....dus weinig tijd voor hobby dingen of heksebrouwels hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk stelletje heksen zo!
    Ik vind ze echt fantastisch!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he hoi
    wat een onzettende mooie heksen!!

    groeten
    chris

    BeantwoordenVerwijderen