woensdag 18 juli 2012

Gelukhangers


Het is gelukt om alles op tijd af te krijgen. De 4 gelukshangers zijn klaar.
Wel veel pijn in mijn pols dus vanaf nu rust, anders kan ik in mijn vakantie
helemaal niks beginnen en dat is ook weer niet de bedoeling.
( goed van mij he, ik zeg dit natuurlijk om de andere haakheks gerust te stellen
anders krijg ik vrijdag de wind van voren van d'r )

Het patroon van het klavertje4 is van Haakmuts, klik HIER, en ik heb door
naar symboliek te zoeken, 3 variaties gemaakt. Zelf vind ik het heel erg bij ze passen.
Hopelijk zien zij dat ook.

Lieveheersbeestje was vroeger de brenger van de zon = vitaliteit, levenslust, creatieve energie.
Scarabee = vernieuwing, wederopstanding, wijsheid, handelen vanuit jezelf en je eigen kracht.
Libelle = veranderen, een droom, welvaart, moed, harmonie.
Olifant = geduld, kracht, stevige basis, rijkdom, succes.

Dit alles verwerkt in een persoonlijk schrijven aan een ieder.

Ik vind afscheid nemen altijd erg lastig.....hopelijk hou ik het droog komende dagen.

groetjes Esther

5 opmerkingen:

  1. Afscheid nemen is niet leuk meid.
    Maar met deze mooie persoonlijke hangers maak je het wel een bijzonder vertrek! Een mooi aandenken laat je hiermee achter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg leuk geworden!
    Mooi die persoonlijke betekenissen van elke hanger.
    Succes met dweilen, dan wel droog houden en met RUST HOUDEN!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk
    Vooral de betekenis achter elk hangertje maakt het nog mooier
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt, zeker omdat je ze heel persoonlijk hebt gemaakt. Die libelle vind ik vooral erg mooi..
    Succes met rust houden, wel belangrijk hoor

    BeantwoordenVerwijderen