zaterdag 14 juli 2012

Granny's teacozy

Op het blog van Crochet with raymond zag ik dit patroon van een theemuts.
Ik had net de give-away gewonnen van Moos en vond dit wel een leuk projectje om met felle kleurtjes te doen.
Ik kon namelijk niet wachten om met die vrolijke kleurtjes wat te gaan haken!
Het patroon is in het Nederlands te vinden bij Lindevrouwsweb.
Ik deed het in het Engels....
daardoor miste ik de knoopsluiting, ik had de boel al dicht gemaakt.
Nu past hij nog wel, maar aan en uit trekken is een beetje lastig, dat zal ik dus nog moeten veranderen.
Verder is het prima gelukt en paste het precies om een kleine theepot van Xenos.


                                                               groetjes Pauline

5 opmerkingen:

  1. Zoooo jij bent snel aan de slag gegaan :-)
    Als theemuts staan die kleurtjes ook onwijs gaaf!!!! Hij is leuk geworden!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn zowel jij als Moos snel zeg!
    Het is een vrolijke theepot-jas geworden!
    Je theepot heeft het in ieder geval niet meer koud ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer leuk hoor die kleurtjes en die theepot kan je goed gebruiken met dit weer
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk geworden met die kleurtjes....kan je tenminste zien waar je theepot staan met al die donkere bewolking ;)

    BeantwoordenVerwijderen