maandag 9 juli 2012

Heks!

Zit ik even lekker op dit stenen varken!
Normaal koop ik geen patronen, er is tenslotte meer dan genoeg op het wereldwijde web te vinden dat je gratis mag gebruiken.
Maar soms zie je iets en dan MOET je het hoe dan ook hebben!
Dat was het geval met dit patroon.
Ik kwam het tegen op Babsie's Hook.
En zeg nou zelf, een haakheks wordt toch helemaal blij van dit heksje??
Het was een feestje om haar te haken, een goed en duidelijk patroon wat niet kan mislukken ook al is het in het Duits.
Zo even uitrusten na mijn vlucht op de bezemsteel
MMmmm, wat ruikt de lavendel heerlijk....
Even alles vanuit de boom bekijken
Hallo Timmy! Lust jij een lekker blaadje?
Het is dat hier al een zwarte kat woont, maar anders vond ik het ook een leuk huisje!
Zo, tijd om weer verder te gaan, op zoek naar goede kruiden


                                   groetjes Pauline

11 opmerkingen:

  1. Hahahahah nee dit patroontje kon je niet laten schieten!!!!
    Wat een lief heksje!!!!! Vind haar blauw/witte kousen ook helemaal geweldig!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW wat is ze leuk !!!!
    Ja Babsie heeft geweldige patronen en inderdaad heel goed te volgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie heks. Je hebt er ook leuke foto's en tekst bijgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, wat is ze super leuk!!!
    Helemaal geweldig, leuk gedaan ook met de foto's en bijschriften.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig heksje! Ik kan me best voorstellen, dat je deze moest hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze is leuk geworden, en die onderschriften haha.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hex hex
    und schon ist sie bei mir ;o))))
    genial
    ganz liebe Grüße
    scharly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waar kan ik dit haakpatroon vinden?
    Ik keek op die site, maar daar kon ik hem niet vinden. Hoe groot wordt deze heks?
    mvg Lea Offereins

    BeantwoordenVerwijderen