zondag 22 juli 2012

Heksenstreek!

Haha, ja een heks op vakantie....die haalt altijd wel iets uit!
Ik logeerde vorige week in het huis van een vriendin om op de kat te passen.
Kijk daar zijn heksen natuurlijk dol op, op katten.
Deze lieve vriendin heeft ook een creatieve hobby, zij maakt beelden.
Best mooi, maar nogal bloot!
En omdat puberzoontje van 14 mee was moest er toch dringend iets aan censuur gedaan worden.
Dus heb ik de haaknaald gepakt en voor de beelden een mooie bikini gehaakt!
Dat was vast een leuke binnenkomer toen ze weer thuis kwam, haha.
Wij hadden er in ieder geval een hoop lol om!

                                                             groetjes Pauline

12 opmerkingen:

  1. Hihi, die zullen toch ook wel lol gehad hebben
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha dat is echt lollig! Laat je nog even weten wat ze er van vond?
    Jij bent echt een beetje een maffe maffe heks he!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi super leuk gedaan. Leuke thuis komst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat zal zij gelache hebben ik zie het helemaal voor helemaal dubbel over haar koffer. Ik zou in ieder geval ook vreselijk gelache hebben.
    Trouwens ze zien er eigenlijk best leuk uit met die bikini's aan, trouwens volgens mij ben met bikini's de aandacht ergens op aan het vestigen, ik vind ze zo eigenlijk harstikke leuk!!! Weer eens wat anders dan bloot. hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zij zal opgekeken hebben toen ze thuis kwam. tof!
    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha! Heel erg leuk! Je hebt je daar goed bezig ghouden. Ik hoop dat je vriendin er ook van genoten heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhh geweldig!!!Jij hebt gewoon even aan 'wildhaken'gedaan maar dan binnenshuis bij je vriendin!Nou ik zou helemaal in een deuk liggen als ik haar was en dit zo bij thuiskomst aan zou treffen!!!Wel even haar reactie plaatsen,zodat wij allemaal weer opnieuw mee kunnen genieten!!!En die kat?!?!?Zit die nou gewoon bovenop in het midden van een kamerplant?!?!ha,ha,ha...


    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, jaaa de kat zit OP de plant en als je goed kijkt zie je een duif eraan hangen, een nepperd...die is ook vermoord door hem!
      En de reactie???
      Nou wat denk je..die hebben gegierd toen ze binnenkwamen hoor, "ja hoor" ,riepen ze: Pauline!!

      Verwijderen
  8. Schitterend dit soort heksenstreken!
    Mis alleen de bikini bij de kat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hihihihi... super!!!
    Die zullen gelachen hebben toen ze terug kwamen!!

    BeantwoordenVerwijderen