zondag 1 juli 2012

Jacobus nr2

Hier is ie dan, mijn foutloze Jacobus! Eigenlijk is het helemaal niet zo moeilijk meer, kwestie van oefenen en goed lezen ;) . Eigenlijk moest deze Jacobus een Jacoba worden, maar mijn dochter wilde een blote aap en geen jurkje! Tsja, dan maar zo he.
Ik denk niet dat het bij deze twee blijft, ik wil er ook eentje met een jurkje aan, die is zooooo leuk. Dus op naar de volgende.........hmmmmm nieuwe verslaving? Huis van de ene heks vol met Tilda's en bij de ander vol met Jacobus'sen?

Het wordt voor mij een drukke werkweek, dus zal er niet veel van breien of haken terecht komen. Gelukkig heb ik over niet al te lange tijd vakantie. Heeeeeeeeerlijk!

Nog een fijne zondag en goeie week, groetjes Esther

9 opmerkingen:

  1. Ohhh wat zijn ze toch schattig !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhhh I love the blote Jacobus :-)
    Hij is schitterend meis!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niks mis mee, ook de blote Jacobus mag er wezen, als Jacoba er strakjes ook nog aanwezig is, zijn ze in ieder geval niet meer eenzaam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn leuk zo samen. Ben benieuwd naar de volgenden..
    Zorg goed voor jezelf in deze drukke tijd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens "vriendlief"is het een stoute aap...je bent dus gewaarschuwd!
    En nu jij het druk hebt neemt deze heks het haakstokje wel over hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een scheetjes zijn het toch. Vind die knopen ook zo leuk als ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is deze jacobus ook weer schitterend, super. Kan me voorstellen dat je ook nog een Jacoba wilt haha.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is wel een hele leuke verslaving voor je volgers :D
    En ja, eentje met een jurkje mag niet ontbreken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kom bij toeval deze blog tegen... wat een schatje is die Jacobus toch... helaas lukt het mij niet om hem te breien, zo jammer... maar helaas, ik krijg het gewoon niet voor elkaar...

    tine

    BeantwoordenVerwijderen