zaterdag 21 juli 2012

Kookpot

Voor de kleine heks heb ik een kookpot gehaakt.
Zo kan ze lekkere soep maken ;)
Denk wel dat ik het nog ga verstevigen met textielverharder anders kiepert de pot met brouwsel en al om.
Het patroontje vond ik HIER.
Deze grote heks was trouwens een weekje weg!
En ze heeft zich ook weer lekker hekserig uit kunnen leven...maar daarover later meer.
Ook de andere heks heeft ze weer gezellig ontmoet, het was helaas maar kort maar toch ook heerlijk om elkaar weer even gezien te hebben!






                                                                groetjes Pauline

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke pot! En met deksel en al, kan haar heksensoepje lekker gaar koken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met het potje erbij. Ik vind je heks echt super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, heks Esther, nu mag je wel nog meer gaan oppassen wat je zegt :-)
    Leuk geworden Pauline!
    Ik ben overigens wel benieuwd wat je tijdens je afwezigheid hebt uitgevreten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk en geen heks is compleet zonder haar kookpot ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf die kookpot!!!!! Een goeie heks kan toch echt niet zonder ;-)

    "Hekserig uit kunnen leven" ..... ben absoluut niet nieuwsgierig hoor hihihihi .... maar uhhhh vertel ......

    BeantwoordenVerwijderen