vrijdag 13 juli 2012

Nieuw telefoonhoesje





Aangezien deze haakheks nu ook afgelopen weekend een pijnlijke dikke middelvinger en pols kreeg, kon ik niet anders dan stoppen met breien. Ik denk dat het daar van gekomen is en van het vele surfen op het web met de touchpad van de laptop. Dusssssssss daar zit je dan.....terwijl je niet stil kan zitten zonder iets met je handen te doen....ik heb 2 dagen rust gehouden en daarna mocht ik slechts 1 punt van de nieuwe Saarjurk breien......op dag 5 denk je....het gaat best al beterrrrr....dus ik mag ook wel 2 punten breien......ben na anderhalf toch maar gestopt. Wel is de zwelling weg maar pols blijft pijnlijk.  Dan maar een nieuw telefoonhoesje haken, een mens moet iets? Er zat veel variatie in qua handelingen dus leek me dat geen punt. Veel meer zal ik de komende tijd niet kunnen.....whahahhaa nieuwe uitdaging....elke dag een andere telefoonhoes.

Alvast een fijn weekend, groetjes Esther

9 opmerkingen:

  1. een brei-pols ! oepsie !
    Maar het haken lukt dus nog wel, leuk dit hoesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jajaja, ik zal heel streng voor je worden!
    Je mag niet meer haken!!
    En ook niet borduren!
    En geen breinaald meer aanraken!
    Ik herinner me kerst afgelopen jaar...toen logeerde ik bij een heks....met een hele dikke vinger...;)
    Maar okeee, je hebt een leuk hoesje gehaakt!
    Kom het gauw bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh! Wat ben jij streng!! Ik heb niet zo'n dikke vinger als jij destijdsssss. Doet alleen nog beetje au....okay pols doet heeeeeeel au hahahahahaha.
      Maar ik zal heel braaf naar je luisteren, je weet het maar nooit....straks ga je weer rare spreuken roepen..:P

      Verwijderen
  3. Het is een leuk hoesje, maar ai, de andere haakheks is onverbiddelijk! (je kunt vast wel iets verzinnen wat ze niet genoemd heeft :p)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei 2 haakheksen tegen elkaar hihihi.
    Straks vliegen de spreuken in t rond (en wie weet wat nog meer ......)

    Balen meis maar zou toch maar naar de andere breiende haakheks luisteren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die is wel heel leuk geworden met dat bedeltje ook! Help, te veel inspiratie :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhh hij is erg leuk geworden zeg!SUPER

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er leuk uit!
    Pas je wel op je zelf, nu even rust nemen lijkt me een heel goed plan(maar wel moeilijk, dat begrijp ik.)

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vervelend zeg, hopelijk wordt de pijn snel minder.
    Ondanks dat je niet kon breien is deze ook wel erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen