maandag 2 juli 2012

Topje


Vorige week heb ik dit vrolijke rode topje ( klik voor het patroon) gehaakt.
Het was niet moeilijk maar het patroon kon nog wel wat verbeteringen en aanpassingen gebruiken.
Want ook al heb ik maar een maat 38, ik moest toch een motief meer haken voor de rand.
Er zit namelijk geen sluiting in en dus trek je het geval over je hoofd aan.
Ik heb het gehaakt met Phildar coton 3 met aloe vera.Ik heb iets meer dan 100 gram gebruikt.



                                                 groetjes Pauline

11 opmerkingen:

  1. Gaaf! Kijk je gaat al steeds meer op een Mata Hari lijken dan op een haakheks hoor ;) Je rode voetslingers erbij aan....nu nog een rok!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, maar een rok is zo veel werk!
      Zit er wel aan te denken natuurlijk...

      Verwijderen
  2. Mooi zo'n topje. Past inderdaad helemaal bij je voetslingers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Heeft wel wat hippie-achtigs ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhhhhh dit vind ik gaaf. U begrijpt hihihi Moos houdt hier van :-)
    Helemaal fantastisch!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maak er dan ook eentje!!
      Is echt niet moeilijk!
      En ik heb alle verbeteringen erbij gezet op Ravelry.

      Verwijderen
    2. Ik ga zeker een poging wagen. Leuk!!!!!!

      Verwijderen
  5. Wat leuk! Al vind ik het borstgedeelte nogal prominent. Madonna zou wild zijn van dit topje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Madonna heeft denk ik geen cupje B....hahahaha, dus ziet het er bij mij een stuk degelijker uit als ik het draag, dat hoop ik tenminste!
      Ik had er vandaag een wit shirt onder.

      Verwijderen
  6. amaai da's een heel knap topje
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen