woensdag 29 augustus 2012

Bolero

Om te bewijzen hoeveel moeder en dochter op elkaar lijken heb ik mijzelf maar eens op de foto laten zetten.
Oordeel zelf!
Dochter gaat dit NIET leuk vinden, hahahaha, maar ach, ze leest de onzin van haar moeder toch nooit.
Ik heb voor mijzelf een bolero gehaakt.
Het patroon kan je vinden bij Drops.
Natuurlijk heb ik het niet van duur materiaal gemaakt, ik heb zo ontzettend veel in voorraad.
Dus het is gewoon witte acryl Saskia.
En het is best leuk geworden!
En heerlijk warm...






                                                    groetjes Pauline


6 opmerkingen:

  1. Ik zat inderdaad al bij de foto van je dochter te denken dat jullie zo op elkaar lijken, maar toen ging ik twijfelen aan mijzelf en heb ik het maar niet genoemd.
    Leuk je vestje! Maar hoe kunnen al die ajourd-openingen nou warm zijn?
    Het is nu helemaal hip zo'n bolero!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk zijn het 6 grote granny's.
      En het materiaal is op dit moment nog echt te warm hoor!
      Maar als je ermee in de wind gaat lopen zal het vast wel tochten, haha :))

      Verwijderen
  2. Als twee druppels water zeg, super leuk!
    En je bolero vind ik gewoon gaaf, je zou zo niet zeggen dat het 6 granny's zijn, het ziet er heel ingewikkeld uit. Super leuk!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo heeeee jullie lijken echt op elkaar!
    Schitterend!

    Ik vind je bolero ook geweldig.
    Ziet er ingewikkeld uit! Ik had er ook geen granny's achter gezocht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa, zo moeder zo dochter! Heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi! Came over here from Annemarie's link party. I really like the Bolero!

    BeantwoordenVerwijderen