dinsdag 28 augustus 2012

Slappe muts

Een tijdje geleden had ik toch zoveel mooie bollen wol gekregen?
Daar zat 1 bol bij die mijn dochter direct erg mooi vond, mam...daar wil ik graag een muts van.
Dus dit weekend maar eens een patroontje gezocht.
En zie hier het resultaat!
Echt binnen 2 uur helemaal af!
Prettig eenvoudig patroon en je haakt het met naald 6.
Voor de rand moest ik wel een restje gebruiken dat er bij paste.
En de dame is er blij mee!
                                                               

                                                         groetjes Pauline

7 opmerkingen:

  1. Stoer :-)
    Hij is echt gaaaaaaaaf!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!! En jeee wat lijkt ze toch op jou ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ze gilde natuurlijk heeeel hard NEE!!!! toen ik dat haar vertelde... :)

      Verwijderen
    2. hihhhhihi helaaaaaaas dame....tis echt zo ;)))

      Verwijderen
  3. Hij is erg leuk hoor. Ik heb het patroon meteen opgeslagen.

    BeantwoordenVerwijderen