maandag 13 augustus 2012

Terug met een aap!

Haakheks Pauline is er weer!
Alleen heb ik geen enkel haakwerk om te laten zien...de haaknaald is oook op vakantie geweest!
Maar ik had nog wel wat gebreid.
Het duurde even voor ik zin had in de afwerking maar hier is ze dan:
Annie Aap!
En gelijk al dikke vriendjes met Appie.
Ik heb haar gebreid met acryl Saskia en dat ging lekker.
Het patroon van deze aap vind je HIER.
Ik heb nog een heerlijke week vrij!
Dus wie weet krijg ik nog zin om iets te gaan haken.
Misschien een trosje bananen??

                                                             groetjes Pauline

3 opmerkingen:

  1. Ach wat een lief stel!
    Een trosje bananen zou een goed plan zijn, misschien wel een hele bananenboom (zeer decoratief hoor en goed voor de bananenvoorraad).
    Veel plezier nog in je laatste week vrij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!!! Ik had toch graag ook de billen van de dame gezien hooor hahahahaha ;)

    BeantwoordenVerwijderen