zondag 26 augustus 2012

Uiltje


Jaaaaaa ik weet het....dit uiltje is niet gehaakt. Maar ik vond hem erg leuk. Ik heb het patroontje op Ravelry gevonden. HIER kan je het vinden. Als je het lastig vindt om het engels te lezen, dan kan je het HIER in het nederlands vinden.

Ik ben 3 weken geleden met een nieuwe baan begonnen die erg veel energie vergt. Veel nieuwe indrukken en dan is er ook nog eens een verbouwing hier thuis begonnen.
Kortom weinig tijd om iets creatiefs te doen.
Vandaag was een heerlijk ontspannen dagje en heb ik dit uiltje gebreid.
Maar haken blijft mijn favoriet ;)


Fijne zondagavond allemaal!

groetjes Esther

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
    Gehaakt of gebreid...het is een schattig uiltje! Bovendien jóuw blog (met Pauline samen dan, maar die heeft vast ook geen bezwaar) en daar kun je op posten wat je wilt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk hihihi
    En is weer is wat anders dan gehaakt toch ;-)

    Heeee spannend een nieuwe baan meis.
    Leuk maar ook heel inspannend. En dan ook een verbouwing .... Toe maar daar gaat wat energie inzitten!

    Heel veel succes!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige variant met dat pluisjes-garen! Errug leuk :-)
    Groeten,
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje! Veel succes op je nieuwe baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk pluizig uiltje!
    Fijn dat je je even kon ontspannen vandaag.
    En haken of breien maakt niks uit, het is allemaal leuk en wij zijn van alle naalden thuis he!
    Haaknaald, breinaald, borduurnaald...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je nieuwe baan. Met een verbouwing erbij heb je inderdaad weinig tijd voor iets anders. Maar dit uiltje is een schatje. Mooi gemaakt hoor. Rustig aan en de rust en tijd komt van zelf weer terug.

    BeantwoordenVerwijderen