woensdag 26 september 2012

Bartje

Gisteravond even dit kleine hondje gehaakt.
Het is een klein cadeautje voor een meisje van 15 die helemaal weg is van alles wat ik maak.
Dus die krijgt dan maar een verrassing...
Het hondje is Bartje en vind je op Ravelry.
Het is een patroontje van Alexandra Boonstra.

Ik heb de laatste tijd nog veel meer gemaakt maar dat kan ik pas later laten zien, anders is de verrassing er af!

                                                                groetjes Pauline

4 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is het geworden, ze zal er vast heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een poepie!
    Hier zal ze zeker happy de peppie mee zijn!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zozo, heb jij echte fans? Terecht!
    En zoals het een artiest betaamt, moet je goed zorgen voor je fans ;-) Super leuk!
    Wat leuk dat je een verrassing voor me hebt gemaakt, erg lief van je XD Haha, grapje natuurlijk, maar je maakt me toch nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaha, ik heb veeeel fans!
      En dus heb ik het soms erg druk.
      Dan wil ik mensen verrassen die dat in mijn ogen op dat moment verdienen.
      Dus ja....je kan natuurlijk misschien even ziek worden???Hahaha, nee he.
      Alles op zijn tijd en ieder op zijn beurt zal ik maar zeggen!

      Verwijderen