zaterdag 15 september 2012

Boekjes

Misschien hebben jullie ze ook al wel zien liggen!
Bij Euroland kocht ik vandaag deze 2 leuke breiboekjes.
Want af en toe iets anders dan haken is ook leuk.
Vooral in de beertjes heb heel veel zin!
Nu wel oppassen dat ik daar weer niet te fanatiek mee bezig ga...
Dus maak ik af en toe ook poppen op de naaimachine!
Een goede afwisseling is wel belangrijk voor de spieren.
Borduren doe ik ook graag en veel.
Nieuwsgierig geworden?
Neem dan eens een kijkje op mijn persoonlijke blog.

                                               groetjes Pauline

5 opmerkingen:

  1. Dat doe je goed, zo afwisselen!
    Leuke boekjes heb je gekocht, heel veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met je nieuwe boekjes. Ben benieuwd naar je creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig die boekjes!!!!!
    De beren zien er heeeel leuk uit.

    Afwisselen is niet onverstandig meis.
    Juist heel goed van je!!!!
    Ik ben helaas niet zo afwisselbaar hihihi, gewoon omdat ik niet naaien kan enzo hahaha. Moet ik allemaal oooooit nog eens leren ;-)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke boekjes, dat rendiertje op de voorkant is ook zo leuk. Een interesten boekje lijkt mij dat, ik wacht je logjes rustig af ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kreeg de tip al van iemand, er staat een superleuke lieveheerstbeestjes-beer in! Ik kan helaas niet breien, maar misschien ga ik het boekje voor de verjaardag van m'n moeder kopen ;)

    Ben benieuwd wat je eerst gaat maken!
    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen