zaterdag 29 september 2012

Deken op de bank rond de Kerst?



Zoooow tijd om te laten zien dat ik niet stil zit sávonds op de bank. Meestal zit ik uitgeput op de bank nog eventjes tv te kijken en dan pak ik dit haakwerk erbij.
Nu zijn mijn dochter en ik van de kou kleumen dus toen ik deze kleuren tegenkwam wist ik het meteen, dat moet een deken op de bank worden in de kerstsferen. Nu heb ik hem ietwat breed gemaakt en geen zin om uit te haken dus ik kan ook nog altijd bedenken dat ik hem in de lengte doe en dan ben ik al bijna klaar hahahahahaha.

HIER kan je het patroon van de Ripple Afghan vinden.  Er staan verschillende variaties bij.

Fijn weekend allemaal, groetjes Esther

8 opmerkingen:

  1. Dat wordt een heel mooie! Veel plezier aan het haken (natuurlijk met het gehaakte gedeelte lekker over de benen ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit wordt een beauyt, de kleuren vind ik ook super mooi gekozne. Dat wordt straks lekker warm bankhangen.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt een super deken en wie weet kan je er met momenten met zijn tweeen onder kruipen, hier zijn we met zes en hebben we ook elks een dekentje
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren ....
    Dat wordt een prachtige ik-kruip-er-lekker-onder deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor!
    Dat gaat fijn worden straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héééél mooie kleuren! Veel geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Did you consider using the #1 Bitcoin exchange service: YoBit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. YoBit lets you to claim FREE COINS from over 100 distinct crypto-currencies, you complete a captcha one time and claim as many as coins you want from the available offers.

    After you make about 20-30 claims, you complete the captcha and proceed to claiming.

    You can click on CLAIM as many times as 50 times per one captcha.

    The coins will safe in your account, and you can exchange them to Bitcoins or any other currency you want.

    BeantwoordenVerwijderen