woensdag 19 september 2012

Deksel voor op een knopenpot

Nu heeft mijn schoonmoder een hele grote augurkenpot uit Duitsland in gebruik genomen als knopenpot. Superhandig! Alleen nu is er een deuk in het deksel gekomen en eigenlijk vond ze het ook maar saai op deze manier. Of ik daar niet een oplossing voor wist hahahahaha.
Dus afgelopen weekend kwam de knopenpot mee zodat ik direct een tsja-hoe-noem-je-dat....dekselbedekking...cover...muts...ik weet het even niet....maar jullie snappen het wel....ik heb zo'n ding gehaakt en gisteravond gepimpt. De pot was alweer weer mee dus een foto zonder pot.

De basis die ik altijd gebruik voor dit soort dingen is de beschrijving die Haakmuts heeft gemaakt voor het olvarit-potje om een uiltje van te maken. Ik gebruik dan de basis voor het potje zelf en pas deze aan op het formaat wat ik wil. HIER kan je Haakmuts vinden.  De bloem komt uiteraard van Lucy van Attick24, hoe kan het anders ;))) die kun je HIER vinden. Een simpele bloem met het meest leuke effect vind ik altijd.

groetjes Esther

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke oplossing!
    En weer origineel bewerkt door je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is leuk geworden! Zeker ook door de leuke versiering!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een dekselse dekselmuts geworden! XD
    Je hebt er een mooi geheel van weten te maken door al die kleine fournituren er op te naaien; leuk!

    BeantwoordenVerwijderen