zondag 23 september 2012

Fingerless gloves


Mijn dochter was helemaal enthousiast van de fingerless gloves die ik op Ravelry vond.
Het is een patroon van Lionbrand.
Op Ravlery kan je hem HIER vinden. Op Lionbrand HIER.
Eigenlijk is het patroon super simpel:
32 steken opzetten met rondbreinaald 5, 7 cm in boordsteek (2 r, 2 av)
25 cm daarboven breien....ik zie nog wel even of ik de duimen erin doe, maar
dat is ook niet zo lastig.

Ik heb dit garen afgelopen zomer gekocht....dit Noro garen is duur maar ohhhhh
wat breit dit heerlijk!!!!!! Ben al bijna bij de overgang naar het groen....dit is echt leuk om te doen.

Owjaaa oma was heel erg blij met de pannenlappen!

groetjes Esther

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er al heel mooi uit!
    En tja..alle waar voor zijn geld he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren, ben benieuwd hoe deze zullen overlopen naar het groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Trouwens...beter noro-garen dan het noro-virus...hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welke lengte heeft jouw rondbreinaald eigenlijk??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 80 cm :D, was even vogelen maar heb een youtube filmpje gekeken en weet nu dat je niet altijd van die korte hoeft, lange is net zo makkelijk hahahahaha, je moet alleen even weten hoe ;)

      Verwijderen