donderdag 13 september 2012

Gele muts

Van wat gekregen wol heb ik deze muts gehaakt.
Het patroon vond ik zo leuk!
En een muts is altijd lekker snel af.
Misschien haak ik van de restanten nog een bijpassende sjaal.
Nee, de muts is niet voor mijzelf.
Ik ben al geen echt mutsen of hoeden type en zo,n bonte zou ik niet eens durven dragen.
Maar op mijn zanggroep zit een vrouw die ik altijd gekscherend de "kanarie"of "paradijsvogel"noem.
Jullie snappen vast al waarom, ze draagt graag fel gekleurde kleding, niets is haar te gek.
Het lijkt me dus een leuke verrassing voor haar!


Voorlopig doe ik het weer wat rustiger aan.
Angelique had het goed gezien...
Ik was weer iets te fanatiek bezig.
En dan zwelt de middelvinger weer op en gaat alles weer pijn doen.
Hoe vervelend dat is..daar weet iemand anders ook alles van, he Moos?




                                                        groetjes Pauline

5 opmerkingen:

  1. Leuke muts, daar maak je die mevrouw vast heel blij mee!
    Ik ben blij dat je een beetje naar me luistert, voordat de andere haakheks aan haar dwangmiddelen begint :p (je kunt natuurlijk ook minder vaak iets laten zien hier, dan heeft niemand het door, maar dat zou jezelf voor de gek houden zijn ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja...ik zal eerlijk blijven en niet stiekem een voorraad achterhouden!
      En ik vrees de andere heks zeer!
      Hoewel zij zelf ook uit moet kijken, want ook zij had laatst de inmiddels bekende dikke vinger!
      Haken heeft zo zijn gevaren...

      Verwijderen
  2. Ja meis ik weet er alles van hoe die middelvingers kunnen dwarsliggen.
    En rustig aan doen klinkt zo makkelijk en is zo logisch ..... maar grrrrrrr wat moeilijk om toch niet te gaan haken.

    Hou je taai meisie!

    Ik vind de kanariemuts geweldig!!!!!!
    Kanariemevrouw zal tjirpen van blijdschap :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tussen alle HEADs door nog eens effe een muts haken. Dat kan alleen maar van Pauline zijn! Ik vind het een prachtige muts, al zou ik ze zelf nooit durven dragen. Zo'n schreeuwerige kleurtjes zijn ook niet aan mij besteed. Maar ik ben er zeker van dat mevrouw kanariepiet ze heel leuk gaat vinden.
    Hou jezelf wel in de gaten hé!

    BeantwoordenVerwijderen