zondag 2 september 2012

Kussen.


Nu heb ik het heel druk, maar ik heb vant zomer toch twee kussens weten te haken.
Dit is er eentje. Voor de andere moet ik nog een binnenkussen naaien, omdat hij rond is.
Een kleinigheidje maar het blijft maar liggen.

Dit plaatje kwam ik tegen op Pinterest en oooooooh wat is ie toepasselijk hahahahaa.
Mijn dochter heeft een strategie waarvan ik gelijk op mijn hoede ben....als we bijvoorbeeld op de markt lopen en ze zegt opeens, oh mam, kijk we gaan DAAR even kijken, dan weet ik gewoon dat er ergens een kraam is met wol die zij al gespot heeft en ik nog nietttttt. Hihihihi ik heb haar wel door ;)
Die afleiding werkt niet meer.

groetjes Esther

7 opmerkingen:

  1. Tuuuuurlijk werkt zo'n afleiding niet .... Wij hebben een ingebouwd wolradar hahaha

    Vind je kussen super!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een lekker fris zomers kussen!
    en nee, die kinderen van ons begrijpen er niks van he?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker frisse kleurtjes heb je gebruikt, het is enn mooi kussen geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend, wat een mooi kussen. Ben heel benieuwd naar je andere. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha supertof dat plaatje... en zoooo toepasselijk. Mooi kussten ook trouwens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, wat een slimme dochter ;-) Je kussen is heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen