zondag 16 september 2012

Oma jarig

Hier een posting van de drukke afwezige heks ;)  Ik heb nog regelmatig de haaknaald in de hand hoor, want haken heeft voor mij oook wel een therapeutische waarde....heerlijk je hoofd helemaal leeg krijgen....
Ik zou voor mijn schoonmoeder het leuke garenklosje gaan maken, zie HIER, wat ik gezien had op het blog Blij dat ik brei. Oma kwam toen met de vraag of ik voor haar nieuwe pannenlappen wilde haken, want de hare kwamen nog uit het jaar nul, volgens haar.
Dus wat doe je dan als je oma dat vraagt? Juisttttt aan de haak! Nu is ze donderdag jarig dus wilde ik dit weekend alvast een setje pannenlappen maken...dat werden er drie...hahahahaha





De kleuren zie je niet echt goed door de flits, de eerste bloemen zijn zalmkleurig en de laatsten hebben de zachte kleurtjes van die snoeprolletjes van vroeger.  Hopelijk vind ze ze mooi en kan ze er weer een tijd tegenaan. Nu kookt ze niet meer, maar ook als je je maaltijd uit de magnetron moet halen kan een pannenlap erg handig zijn.

Ik wens jullie een fijne week, groetjes Esther

6 opmerkingen:

  1. Hartstikke lief van je, ze worden vast en zeker gewaardeerd. Ik vind ze in ieder geval leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oma gaat met plezier haar eten uit de magnetron pakken dat is een ding dat zeker is. Ze zijn leuk!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo denk ze altijd aan je als ze het eten uit de magnetron gaat halen. Ze zijn heel mooi geworden. Daar zal ze vast wel blij mee zijn .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, die bovenste zijn mooi!!
    Leuk dat jij dat nu voor je oma haakt, pannenlappen uit het jaar 0!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie pannelappen Pauline haken doe ik ook het liefst

    BeantwoordenVerwijderen