donderdag 20 september 2012

Poppige Plien

Haha, een beertje dat ze DIE naam geven, die moet natuurlijk door en voor mij gemaakt worden!
Zo werd ik vaak genoemd vroeger...Plientje.
Vooral door mijn schoolmeester van de lagere school en het was echt mijn koosnaampje, ik heb er dus dierbare herinneringen aan.

Het beertje komt uit mijn nieuwe boekje, en echt ik wil ze geloof ik wel allemaal maken!
Het was even uitzoeken en wennen aan de beschrijving maar dat is dan ook wel weer een uitdaging.
Het is vertaald en daardoor sluipen er dan toch wel eens foutjes in.
Het beertje is helemaal met de matrassteek in elkaar gezet.
Ook dat was nieuw voor me en dus even oefenen, maar het resultaat is echt heel mooi!
Je ziet gewoon geen enkele naad.
Want dit beertje brei je niet in het rond maar gewoon op 2 pennen.
Het zijn allemaal kleine lapjes en delen.
Ideaal want daardoor leg ik het ook makkelijk even weg, wat natuurlijk veel beter is voor mijn spieren.

Ik ben al met het volgende beertje bezig!
groetjes Pauline

4 opmerkingen:

  1. Poppige Plien ..... Prachtig

    Ik vind het haar geweldig Plientje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Plientje, die heb je weer mooi gemaakt!

    (nou niet het haakwerk oppakken als je het breiwerk opzij legt om je spieren te ontzien :p)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beertje plien is heel leuk geworden
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen