dinsdag 18 september 2012

Robbie

Kijk eens hier:
Robbie de handpop!
Het idee voor deze pop kwam ik tegen op het blog Miekscreaties.
Het was nog een aardige klus en een hoop denkwerk maar uiteindelijk ben ik wel tevreden.
Je kan er met je hand in en dan de mond bewegen.
En dan maar spelen, heel leuk!
Vandaag mag Robbie mee naar mijn werk, wordt vast een succes!
Dank je wel Annemieke voor het patroon en idee en je hulp!


                                                        groetjes Pauline

5 opmerkingen:

  1. Die Robbie ..... Wat is ie leuk!!!!!
    Ik denk dat Robbie vandaag veel van hand tot hand gaat hihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me aan bij de leuke opmerking van Moos haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow, GEWELDIG!!! Wat is hij leuk!!!!
    Ik denk dat ie niet alleen van hand tot hand gaat, maar ook heel wat harten verovert! Knap werk Pauline!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die ziet er super uit. Leuk met dat shirt aan. Daar zal wel heel wat oh en ah voor worden geroepen vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaaaf!!!! Hij lijkt niet op de echte ;))) hihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen