vrijdag 28 september 2012

Rupsje nooitgenoeg

Wie kent deze hongerige rups van Eric Carle niet??
Zelfs mijn oudste ( 19) werd helemaal enthousiast toen hij deze rups op onze keukentafel zag zitten :)
Heee, die ken ik nog!!
Jaja, jeugdherinneringen...

Deze rups kwam ik tegen op Ravelry, je kan het patroon vinden op dit BLOG.
En omdat ik een vriendin heb die met peuters werkt kreeg ik enorm veel zin om die te gaan maken.
Want je moet wat he? Als je eigen kinderen al lang te groot zijn geworden.
Op de peutergroep moeten ze "interactief voorlezen"en daar is deze rups zeer geschikt voor.

De rups was makkelijk te haken, steeds een bolletje zodat ik het ook makkelijk even weg kon leggen.
Gisteren is mijn pakje bij haar aangekomen, er zat nog veel meer in!
Maar dat bewaar ik tot de volgende keer.


                                               groetjes Pauline


10 opmerkingen:

  1. Leuk!!
    De peuters zullen er van genieten.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhhhh nooit geweten dat een rups ook zooooooo schattig kon zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk! Dat worden voorleesmomenten om van te smullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw die is leuk, super.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken het patroon en hij is onwijs gaaf geworden moet ik zeggen!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben hem ook al eens tegen gekomen maar hij is erg gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen