zaterdag 8 september 2012

Shrug

Eigenlijk heb ik zelf geen idee wat een "shrug"is...hahaha.
Ik weet zelfs niet WAT ik heb gemaakt.
Maar het staat leuk en zit lekker!
En bovendien was het zo klaar, 2 daagjes haakwerk op een lekkere dikke naald 5.
Supermakkelijk tussendoortje!
Het patroon vond ik via Ravelry bij Redheart.
Ik heb er maar een foto ,van mij terwijl ik het aan heb, van laten maken.
En vooruit nu we toch bezig zijn, ook eentje van het vest van de vorige keer!
Geeft toch een beter beeld he...


                                                            groetjes Pauline

4 opmerkingen:

  1. Een *shrug* is eigenlijk een schouderwarmer...voor de wat koelere dagen zeg maar :)
    Staat je leuk en dat vest ook trouwens.

    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die benne allebei schitterend meis :-)
    Leuke foto's!

    Shrug betekent ook " schouders ophalen" hihihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet ook niet wat een Shrug is, maar het staat je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen