donderdag 27 september 2012

Slinger!

Ook al is en blijft Halloween toch vooral een Engels/Amerikaans feest, hier in ons kikkerland zie je in ieder geval de versieringen al toenemen.
Mijn dochter is van plan volgende maand een feestje met dit thema te geven...en neeee, dat heeft ze niet aangemeld op facebook! :)))
Om ook mijn creatieve duit in het zakje te doen heb ik deze slinger gehaakt.
Want al heb ik weinig op met Halloween, de knutsels, het versieren en het verkleden vind ik WEL erg leuk!
Vorig jaar heb ik ook al het een en ander gemaakt.
Deze slinger vond ik bij Redheart.
Dat is overigens een van mijn favorieten als het gaat om leuke, gratis patronen!



groetjesssss Pauline

9 opmerkingen:

  1. Hihi, geinig, echt in sfeer. Daar is je dochter vast erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is gaaaaaaaf!
    Jammer hoor dat haloween hier niet zo leeft.
    Zou jullie als heksen hihihi toch helemaal moeten aanspreken hahaha

    Je pakje is binnen! Leuk!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is waar!
      De haakheksen zijn er natuurlijk dol op!
      Fijn dat de envelop er is.

      Verwijderen
  3. Toffe slinger voor halloween! Als een mens meer tijd en handen had.... zou ik er meteen aan beginnen. Jullie maken echt leuke dingen, ik ga aan de pompoenen beginnen. Ik volg jullie blog regelmatig en prijs jullie ook aan op mijn blog: http://all-round-hobbyrita.blogspot.be/. Misschien willen jullie hetzelfde doen voor mij? groetjes rita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er ook niks mee, maar dit ziet er prachtig uit !!
    En als heksen moet je hier aan mee doen natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de slinger echt heel leuk. Die oogjes, die doen het hem :D

    groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze slinger is geweldig! Mooi gedaan....past precies bij mijn spin hihihihi dus ik ga het slingerpatroon voor volgend jaar bewaren want met deze verbouwing hier is versiersels even geen doen...

    BeantwoordenVerwijderen