vrijdag 7 september 2012

Tunilla

Tussen al het borduren door vond ik toch nog tijd om wat te haken.
Het is een hexagon-jack geworden.
Het patroon had ik al een tijdje liggen, en hoewel het Deens is, is er toch prima uit te komen.
Ik heb er allerlei resten voor gebruikt.
Misschien is het mooier van soepeler materiaal of had ik een dikkere naald moeten gebruiken.
Maar ja, fleurig is het toch wel geworden.
Het heeft driekwart mouwen.
Het design is van Rachel Sogaard en je vindt het patroon HIER.
 

                                                          groetjes Pauline

5 opmerkingen:

  1. Die is leuk!
    Apart patroon. MOOI!!!. Ik vind hem geweldig en lekker fleurig!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk!
    Lekkere frisse (haast voorjaars-)kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe doe je het toch allemaal! Een HEAD afmaken en tussendoor nog eens dit prachtig jasje samenhaken. mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love to see craft ideas from other bloggers, always so inspiring!
    www.blissfulsewing.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen