zaterdag 20 oktober 2012

Baby uggs

Voor dat kleine meisje voor wie ik laatst dat snotdoekje maakte,heb ik ook een paar schattige Uggs gehaakt.
Gelukkig pasten ze, maar niet erg lang denk ik.
Het patroontje is dus meer geschikt voor 0-3 maanden.Tenzij je het aantal steken aanpast.
Het patroon is HIER te vinden op Ravelry.
Daar moet je dus wel een account voor hebben.
Het is een download met daarin nog veel meer variaties op een heel goed basispatroon!
Erg leuk dus om bij de hand te hebben voor kraamcadeautjes.
Laat al die Engelse termen geen belemmering voor je zijn, ook ik had eerst koudwatervrees.
Maar als je eenmaal de vertaling weet is het echt een fluitje van een cent !
                               

                         groetjes Pauline

6 opmerkingen:

  1. Ach, wat schattig weer! Je gaat nu dus nog een paar maken, maar dan een maatje groter? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn wel heeeeeeeel schattig :-)

    Leuk he Raverly! Ook al zo een paradijs met leuke patronen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn heel schattig. En ik ben het met je eens, op Ravelry vindt je een schat aan patronen! Groetjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen