maandag 8 oktober 2012

Fingerless gloves 2


 Jawel, ik heb een handschoen zonder vingers af. Ik laat jullie het eerste resultaat even zien, want het zal vanaf nu wel even weer duren voordat ik iets kan doen hier in huis aan hobby dingen.
Vandaag wordt er asbest verwijderd en morgen wordt de badkamer eruit gehaald en het zal even duren voordat die weer klaar is.
De reactie van dochterlief op het voorstel om een fruitschaal te maken was: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, en mijn andere handschoen dan???????? Tsja ze heeft wel een beetje gelijk he, die gaat voor, dus dat is het volgende en daarna kan ik altijd nog aan een schaal vol met appeltjes en peren beginnen ;)
Ennuh een kerstboom vol  met gebreide ballen vonden ze hier ook geen goed plan, hahahahahahahaa. Ik wel hoor ;) denk wel dat er nog eentje of zo komt *grijns*

Fijne week allemaal, groetjes Esther

13 opmerkingen:

  1. laat eerst alle asbest maar weg zijn, en dan weer lekker verder hoor EERST aan de handschoen ☺
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave handschoen, mooi met dat kleurverloop!
    Succes met het klussen in huis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat lekker!
    En ik las in de gauwigheid even "een schuur vol appeltjes en peren"hahahaha!
    En okeee, wij gaan er voor zorgen dat er een goed gevulde boom staat met kerst! :))
    Sterkte met de verbouwing en dat asbestgedoe, je weet het...je mag hier altijd langskomen voor een lekkere douche!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een goed gevulde kerstboom??? Jaaaaaaaaaaaa maar met WAT is de grote vraag hahahahaha

      Verwijderen
  4. Ziet er goed uit, die handschoen,en zal ook wel lekker warm zijn.
    Sterkte met de klussen,lijkt me geen pretje.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thanks Yvon :) de handschoen is inderdaad lekker warm, het is helemaal in om ze tot je elleboog te dragen over je kleding heen.

      Verwijderen
  5. Mooi die handschoen!
    Ik vind toch echt dat de fruitschaal én de kerstballen voor gaan op de 2e handschoen hoor :p
    Succes met de verbouwing!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. uiteraard moest ik dit berichtje even voorlezen....euhmm ze ging heeeeeel gemeen kijken ;) hihihihihi

      Verwijderen
  6. hahaha, kijk ik nog eens en vindt eigenlijk dat die vingerloze handschoen best wel op een kniekous lijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. een kniekous zonder tenen dan zeker hahahahah neeeej je zal een beenwarmer bedoelen??? dat was vroeger helemaal in ;) nu weer trouwens en moet je het een stukje over je laars slaan, heeft een mooie naam maar welke weet ik zo niet.

      Verwijderen
  7. Tja, je dochter heeft daar wel een punt hé. Dus vlug die tweede handschoen maken en verder met de fruitschaal. Of past bij die handschoen ook geen muts en sjaal ;-)

    BeantwoordenVerwijderen