woensdag 31 oktober 2012

Nekwarmer

Ik heb er alle berichten nog eens op nagelezen en nee, die nekwarmer in het geel had ik jullie nog niet laten zien!
Ik had nog wat resten over van de gele muts die ik maakte voor mijn zangvriendin.
Zij was zo blij met de muts dat ik besloot er een passende sjaal bij te haken.
Maar daar was het toch niet genoeg voor, dus dan maar eerder stoppen, knopen er aan en je hebt een nekwarmer!
Ik heb hetzelfde stekenpatroon als bij de muts gebruikt.
Verder alles uit het hoofd gedaan.

En weten jullie nog dat ik vingerpopjes heb gehaakt van kikker en eend?
Heeft 1 van die peuters toch kikker achterover gedrukt he....het is erg!
Dat hoorde ik van mijn vriendin toen ze me afgelopen vrijdagavond belde dat ze zaterdagochtend langskwam..
Ja, wat doe je dan?
Eend, varkentje, haas en rat.....ZONDER hun vriend kikker???
dat kan toch ook niet.
En aangezien ik toch naar boven was verbannen wegens het haloweenfeestje van mijn lieve dochter, heb ik al zittend op mijn bed een nieuw kikkertje gehaakt.
Hopelijk wordt deze niet ook gepikt!
Een foto heb ik er niet van gemaakt maar de vorige zag er zo uit:
                                                         groetjes Pauline

6 opmerkingen:

  1. je bent ook een echte creatieveling ha ha wat een leuke dingen heb je weer gemaakt
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een peuter die een kikker achterover drukt owwwww die was toch wel heel dol op die kikker ;-)
    Gelukkig is de verdwenen kikker weer een aanwezige kikker geworden hihihi Zie je boven al zitten hihihi verbannen vanwege een feestje hahaha

    Ik vind die sjaal/nekwarmer gaaf. En met die kleur wordt ze zeker niet over het hoofd gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, wat een spannend kikker avontuur! Misschien een leuk idee voor een volgend boekje: De gekidnapte kikker zonder vriendjes?
    Ach, zo'n peuter denkt daar iets heel anders bij, vindt hem gewoon lief ;-) (misschien een briefje laten rondgaan aan de ouders?) Gelukkig is er nu een nieuwe kikker, hopelijk wordt die ook vriendjes met eend, varken en haas. Je vriendin zal wel verbaasd zijn geweest dat er al een nieuw exemplaar klaar lag.

    Lekkere warme halswarmer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, mijn vriendin omhelsde me!
      Ik had namelijk gezegd dat ik er niet zo snel eentje kon maken...hoefde ook niet...maar ach..dan ga je denken,ik zit hier toch boven op mijn bed, ik heb al mijn tassen wol hier in mijn slaapkamer...kom op: ik begin gewoon en dan kijk ik wel, desnoods maak ik hem morgen af..en jawel!
      Tuurlijk!
      Een echte haakheks kan namelijk toveren!!
      Dus was ie klaar!
      Ik vind wel dat ze opsporingspamfletten op moet hangen hoor: VERMIST KIKKER, signalement: GROEN met ZWEMBROEK!

      Verwijderen
    2. Met foto! En natuurlijk een heel team er op zetten!

      Verwijderen