donderdag 18 oktober 2012

Op herhaling

Soms zijn dingen die je maakt zo'n succes of vallen zo in de smaak dat ze op herhaling mogen!
Dat was bijvoorbeeld het geval met de muts van Rupsje Nooitgenoeg.
Maar of er dan wel een warme fleecevoering in kon?
Tuurlijk!
En, zei ik, ook oorflappen en koordjes?
Want peuters van 3 willen nog wel eens eigenwijs hun muts van het hoofd rukken.
Ik vond paarse fleece en dat combineerde heel mooi met het rode mutsje.


Ook de Cars muts heb ik nog eens gehaakt.
Maar dan met het basispatroon van de rupsenmuts.
En deze muts werd echt met enorm gejuich ontvangen door de kleine man voor wie ik het maakte :)
Joelend van pret holde hij ermee op zijn bolletje door de kamer.
Zijn kleine zusje kwijlde ondertussen heerlijk haar "snotdekentje"onder.

Volgens mij is er niks leuker dan dingen maken voor kinderen!



                            groetjes Pauline

4 opmerkingen:

  1. Haha, geweldig als ze zo reageren! En je weet het: kleine kinderen spreken de waarheid en dus ís het een gave muts!
    Ook rupsje-nooit-genoeg is weer leuk geworden. Wat zal die heerlijk warm zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad.. zelfs mijn "grote" kleinzoon van 12 amuseert zich hier altijd met de gehaakte knuffels..
    al wil hij er niet echt eentje.. das kinderachtig.. maar er bij oma mee spelen.. ja dat kan wel!!!
    laatst waren er 4 kleinkinderen bij me.. 2 jongens en 2 meisjes van 12 tot 6.. en heb ik een workshoppie vingerhaken gegeven..
    vonden ze hardstikke leuk!! en toen proberen wat toeren er op te haken met de haaknaald..
    de meisjes gingen naar huis met strikken in hun haar .. de jongens met een "vriendschaps"armbandje.. allemaal zelfgemaakt.. reuze trots waren ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch meis als je ziet hoe blij ze met jouw creaties zijn!!!!!! Dan smelt je toch hihihi

    BeantwoordenVerwijderen