vrijdag 5 oktober 2012

Peter Pompoen

Dat beertjes breien is volgens mij net zoiets als het haken van de aapjes die je overal ziet!
Verslavend dus...
En omdat je niet al te veel materiaal nodig hebt en alleen maar rechtuit hoeft te breien, gaat het nog snel ook.
Prima voor restjes en je gebruikt die breinaalden ook eens!
In het kader van de komende Halloween festiviteiten heb ik dus dit pompoen-beertje gemaakt.
Het zit gezellig bij de heksen.
Ik zal het moeten bewaken want voor ik het weet zijn al die leuke zelfgehaakte en gebreide dingen al weer verhuist naar een andere eigenaar!
Dat gebeurde ook met het vorige beertje...
Maar ach, het is zo opnieuw gebreid en ik heb er iemand heel blij mee gemaakt.

                                                                 groetjes Pauline

9 opmerkingen:

  1. LEUK, die krijgt vast wel gezeldschap.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf zo met dat pompoenen pakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die leuk geworden!
    Past helemaal in de Haloween-sfeer!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ongelooflijk toffe beer, zeker nu met halloween in aantocht! Ik ben er jaloers op want ik verzamel beertjes. Stond die ook in het boekje beren breien? Ik heb het namelijk besteld en wacht met ongeduld nu. Echt proficiat met het resultaat. Groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat beertje staat in het boekje!
      Ze zijn allemaal erg leuk en niet moeilijk, succes!

      Verwijderen
  5. Hihi... superleuk!!!!

    Groetjes van Poekie

    BeantwoordenVerwijderen